Koulusegregaatio koulutuksellisen tasa-arvon haastajana pedagogisen henkilökunnan kokemuksia haasteista huono-osaisen alueen koulun arjessa

Tämän tutkimuksen tarkoituksena on kuvailla, millaisia haasteita huono-osaisen alueen koulun pedagoginen henkilökunta kohtaa, sekä millaisilla keinoilla he pyrkivät vastaamaan haasteisiin koulun arjessa. Tutkimus on ajankohtainen, sillä koulusegregaatio on kasvava ilmiö yhteiskunnassamme. Maassamme...

Full description

Bibliographic Details
Main Authors: Mäntymäki, Veera, Ritari , Enni
Other Authors: Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Department of Teacher Education, Opettajankoulutuslaitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2024
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95776