Luokanopettajien kokemuksia oppitunnin optimaalisesta pituudesta

Tämän laadullisen tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, millainen oppitunnin kesto on optimaalinen tukemaan oppilaan oppimista, keskittymiskykyä sekä aktiivista osallistumista. Tutkimukseen osallistui viisi luokanopettajaa, jotka omasivat kokemusta sekä 45 minuuttia, että sitä pidempään kestävistä...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Grönfors, Samuli, Siponen, Miska
Muut tekijät: Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Department of Teacher Education, Opettajankoulutuslaitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95759