Mistä motivaatiota toiselle asteelle? 23-vuotiaiden kuvausta motivaation roolista kouluun kiinnittymisessä

Kouluun kiinnittyminen on merkittävä yksilön hyvinvointia edistävä tekijä, johon voidaan vaikuttaa rakenteellisella tasolla esimerkiksi oppilaitosten ja koulutuspoliittisen päätöksenteon kautta. Ulkoisten olosuhteiden lisäksi kouluun kiinnittymiseen vaikuttavat opiskelijan sisäiset tekijät, kuten mo...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Wiegand, Sara
Muut tekijät: Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Department of Education, Kasvatustieteiden laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95656