_version_ 1809902400081756160
annif_keywords_txtF_mv ADHD tukeminen tunteet itsesäätely (psykologia) oppiminen
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p4541 http://www.yso.fi/onto/yso/p9131 http://www.yso.fi/onto/yso/p3485 http://www.yso.fi/onto/yso/p14462 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
author Mäkinen, Annastiina Huhtala, Ida
author2 Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Department of Education Kasvatustieteiden laitos University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Special Education Erityispedagogiikka 101
author_facet Mäkinen, Annastiina Huhtala, Ida Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Department of Education Kasvatustieteiden laitos University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Special Education Erityispedagogiikka 101 Mäkinen, Annastiina Huhtala, Ida
author_sort Mäkinen, Annastiina
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kasvatustieteiden laitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2024-06-06T20:01:00Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Oppilaan ADHD-oireiden yhteys itses&#xE4;&#xE4;telyn min&#xE4;pystyvyyteen : opettajan emotionaalisen ja ohjauksellisen tuen rooli</title><creator>M&#xE4;kinen, Annastiina</creator><creator>Huhtala, Ida</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiainekoodi">101</contributor><subject type="other">Itses&#xE4;&#xE4;telyn min&#xE4;pystyvyys</subject><subject type="other">emotionaalinen tuki</subject><subject type="other">ohjauksellinen tuki</subject><subject type="yso">oppilaat</subject><subject type="yso">itses&#xE4;&#xE4;tely (psykologia)</subject><subject type="yso">ADHD</subject><subject type="yso">opettajat</subject><subject type="yso">tukeminen</subject><available>2024-06-06T13:08:06Z</available><issued>2024</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95621</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202406064383</identifier><language type="iso">fin</language><rights>In Copyright</rights><rights type="accesslevel">restrictedAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><rights type="accessrights" lang="en">The author has not given permission to make the work publicly available electronically. Therefore the material can be read only at the archival workstation at Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University Library (https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities/facilities#autotoc-item-autotoc-2).</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Tekij&#xE4; ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, joten aineisto on luettavissa vain Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kirjaston arkistoty&#xF6;semalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat#autotoc-item-autotoc-2.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202406064383</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/95621/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202406064383.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202406064383.pdf" type="application/pdf" length="499555" sequence="1"/><recordID>123456789_95621</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_95621
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:51:44Z
main_date 2024-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2024
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/95621\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202406064383.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202406064383.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 101
publication_first_indexed 2024-06-06T20:01:00Z
publishDate 2024
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Mäkinen, Annastiina Huhtala, Ida Oppilaan ADHD-oireiden yhteys itsesäätelyn minäpystyvyyteen : opettajan emotionaalisen ja ohjauksellisen tuen rooli Itsesäätelyn minäpystyvyys emotionaalinen tuki ohjauksellinen tuki oppilaat itsesäätely (psykologia) ADHD opettajat tukeminen
subject_txtF Erityispedagogiikka
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_95621&index=0&size=large
title Oppilaan ADHD-oireiden yhteys itsesäätelyn minäpystyvyyteen : opettajan emotionaalisen ja ohjauksellisen tuen rooli
title_full Oppilaan ADHD-oireiden yhteys itsesäätelyn minäpystyvyyteen : opettajan emotionaalisen ja ohjauksellisen tuen rooli
title_fullStr Oppilaan ADHD-oireiden yhteys itsesäätelyn minäpystyvyyteen : opettajan emotionaalisen ja ohjauksellisen tuen rooli Oppilaan ADHD-oireiden yhteys itsesäätelyn minäpystyvyyteen : opettajan emotionaalisen ja ohjauksellisen tuen rooli
title_full_unstemmed Oppilaan ADHD-oireiden yhteys itsesäätelyn minäpystyvyyteen : opettajan emotionaalisen ja ohjauksellisen tuen rooli Oppilaan ADHD-oireiden yhteys itsesäätelyn minäpystyvyyteen : opettajan emotionaalisen ja ohjauksellisen tuen rooli
title_short Oppilaan ADHD-oireiden yhteys itsesäätelyn minäpystyvyyteen
title_sort oppilaan adhd oireiden yhteys itsesäätelyn minäpystyvyyteen opettajan emotionaalisen ja ohjauksellisen tuen rooli
title_sub opettajan emotionaalisen ja ohjauksellisen tuen rooli
title_txtP Oppilaan ADHD-oireiden yhteys itsesäätelyn minäpystyvyyteen : opettajan emotionaalisen ja ohjauksellisen tuen rooli
topic Itsesäätelyn minäpystyvyys emotionaalinen tuki ohjauksellinen tuki oppilaat itsesäätely (psykologia) ADHD opettajat tukeminen
topic_facet ADHD Itsesäätelyn minäpystyvyys emotionaalinen tuki itsesäätely (psykologia) ohjauksellinen tuki opettajat oppilaat tukeminen
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95621 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202406064383
work_keys_str_mv AT mäkinenannastiina oppilaanadhdoireidenyhteysitsesäätelynminäpystyvyyteenopettajanemotionaalisenj