Oppilaan ADHD-oireiden yhteys itsesäätelyn minäpystyvyyteen opettajan emotionaalisen ja ohjauksellisen tuen rooli

Oppilaan ADHD-oireet ja pedagogisen tuen puute voivat haastaa oppilaan itsesäätelyn minäpystyvyyttä. Tässä tutkimuksessa selvitimme, selittävätkö oppilaan ADHD-oireet sekä opettajalta saatu emotionaalinen ja ohjauksellinen tuki oppilaan itsesäätelyn minäpystyvyyttä. Lisäksi tarkastelimme, riippuuko...

Full description

Bibliographic Details
Main Authors: Mäkinen, Annastiina, Huhtala, Ida
Other Authors: Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Department of Education, Kasvatustieteiden laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2024
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95621