“Simple and reliable Waterdrop” Analysis of the brand identity construction on Waterdrop’s European website

Waterdrop brändi perustettiin vuonna 2016 ja se on saanut suosiota viime vuosien aikana ympäri maailmaa. Waterdropin keskeisin myyntituote on microdrinkit, jotka ovat pieniä sokerittomia kuutioita ja ne sekoittavat hedelmäisiä makuja sekä vitamiineja nopeasti mihin tahansa veteen. Tämän tutkielman t...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Parviainen, Ida
Muut tekijät: Faculty of Humanities and Social Sciences, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95514