Lukion äidinkielen ja kirjallisuuden opettajien käsitykset vuorovaikutusosaamisen opettamisen roolista oppiaineessaan

Tutkimukseni tavoitteena on selvittää, millaisia käsityksiä lukion äidinkielen ja kirjallisuuden opettajilla on vuorovaikutusosaamisen opettamisen roolista oppiaineessaan. Vuorovaikutusosaamisen opettamisen tutkiminen on tärkeää, sillä vuorovaikutusosaaminen on edellytys yksilön yhteiskunnalliselle...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Sippola, Laura
Muut tekijät: Faculty of Humanities and Social Sciences, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Department of Language and Communication Studies, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95427