Viestinnän ammattilaisten kokemukset visuaalisen viestinnän vaikuttamaan pyrkivistä keinoista sosiaalisessa mediassa

Visuaalisesta viestinnästä on tullut osa viestinnän ammattilaisten työtä sosiaalisen median ja Internetin kehittymisen myötä, mutta viestinnän ammattilaisten kokemuksiin perustuen aihetta on tutkittu hyvin vähän. Tämän maisterintutkielman tavoitteena oli selvittää, millaisia vaikuttamaan pyrkiviä vi...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Riikonen, Tuulia
Muut tekijät: Faculty of Humanities and Social Sciences, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Department of Language and Communication Studies, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95423