"Lapsi on oppinut suomen kieltä!" monikielisyyden tukeminen varhaiskasvatuksessa

Tämän Pro Gradu -tutkimuksen tarkoituksena on tutkia monikielisyyden tukemista varhaiskasvatuksessa. Tutkimus käsittelee varhaiskasvatuksen opettajien kokemuksia ja keinoja tukea monikielisiä lapsia. Lisäksi kysyttiin, onko lapsen iällä merkitystä tukemisen tapoihin ja millainen on ideaali oppimisym...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Kumpulainen, Emilla, Erola, Aino
Muut tekijät: Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Department of Education, Kasvatustieteiden laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95365