Varhaiskasvatuksen henkilöstön näkemyksiä esioppilaan tuen toteutumisesta vuorohoidossa

Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten tukea tarvitsevan esioppilaan saama tuki toteutuu esiopetuksessa ja täydentävässä varhaiskasvatuksessa vuorohoidon kontekstissa. Kiinnostuksen kohteena oli, millaisia tuen muotoja on käytettävissä epätyypillisinä aikoina järjestettävässä esiopet...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Lehmonen, Soile
Muut tekijät: Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Department of Education, Kasvatustieteiden laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95289