Suosittelujärjestelmien vaikutus kuluttajakäyttäytymiseen suoratoistopalveluissa

Suosittelujärjestelmien käyttö on yleistynyt suoratoistopalveluiden laajentuessa eri media-aloilla, ja ne ovat suurina vaikuttajina määrittämässä millaista mediaa kulutamme päivittäin. Suosittelujärjestelmät ovat keskeinen osa suoratoistopalveluiden toimintaa ja ne tarjoavat palveluiden käyttäjille...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Lahdenvesi, Eveliina
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95279