Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
subjects: Remove Filter yhteiskuntatieteet
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
subjects: Remove Filter yhteiskuntatieteet
  • Lukioikäisten nuorten koettu f...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Lukioikäisten nuorten koettu fyysinen pätevyys ja fyysinen kunto

Lukioikäisten nuorten koettu fyysinen pätevyys ja fyysinen kunto

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Mänttäri, Marko
Other Authors: Liikuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Sport and Health Sciences, Liikuntakasvatuksen laitos, Department of Sport Sciences, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2006
Subjects:
fyysinen aktiivisuus
Liikuntapedagogiikka
Physical Education Teacher Education
502
lukiolaiset
liikunta
aktiivisuus
fyysinen kunto
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/9524
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Summary:

Similar Items

  • Lukioikäisten nuorten koettu fyysinen pätevyys ja fyysinen kunto
    by: Mänttäri, Marko
    Published: (2006)
  • Yläkoululaisten fyysinen kunto ja fyysinen aktiivisuus
    by: Väänänen, Marjo
    Published: (2010)
  • Lukioikäisten fyysinen aktiivisuus terveyttä edistävästä näkökulmasta
    by: Liski, Riina
    Published: (2013)
  • Lukioikäisten fyysinen aktiivisuus terveyttä edistävästä näkökulmasta
    by: Liski, Riina
    Published: (2013)
  • Urheiluyläkoululaisten liikunta-aktiivisuus ja koettu fyysinen toimintakyky
    by: Porttikivi, Pekka, et al.
    Published: (2018)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report