Ryhmän ohjaamisen yhteys työstressi- ja työuupumusoireisiin kuudennen luokan opettajilla

Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää ryhmän ohjaamisen yhteyttä työstressi- ja työuupumusoireisiin kuudennen luokan opettajilla. Ensimmäisessä tutkimuskysymyksessä selvitettiin, missä määrin itsehavainnoidut haasteet ryhmän ohjaamisessa ja havainnoitu ryhmän ohjaamisen laatu on yhteydessä toisiin...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kotro, Sanni
Muut tekijät: Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Department of Teacher Education, Opettajankoulutuslaitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95051