“Olen väsynyt. En jaksa. Kuulkaa minua. Kuulkaa meitä.” lukiolaisten koulu-uupumuksen diskurssit lehtien kantaa ottavissa teksteissä vuosina 2020–2022

Tässä laadullisessa diskurssintutkimuksessa tarkastellaan lukiolaisten koulu-uupumukseen kytkeytyviä diskursseja lehtien kantaa ottavissa teksteissä. Tutkimustehtävänä oli selvittää, millaisia sosiaalisia todellisuuksia näissä diskursseissa tuotetaan. Koulu-uupumuksella, joka on joko lisa...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kankkunen, Aino
Muut tekijät: Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Department of Teacher Education, Opettajankoulutuslaitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/94964