Aloittavien ammattikorkeakouluopiskelijoiden matematiikan tasokoe osaamisen mittarina ja matemaattisten valmiuksien tunnistajana

Tässä tutkimuksessa tarkastellaan erään suomalaisen ammattikorkeakoulun aloittavien opiskelijoiden matemaattisten valmiuksien testaamiseen kehitettyä tasokoetta. Tutkimuksessa analysoidaan sen tuottamia tuloksia opiskelijoiden matemaattisesta osaamisesta, sekä pohditaan mittaamisen merkitystä opiske...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kaari, Jari
Muut tekijät: Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Department of Education, Kasvatustieteiden laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/94901