Työnantajamielikuva ja sen merkitys organisaatioon sitoutumiselle julkisen sektorin organisaatiossa

Työnantajamielikuva on saanut lisääntyvissä määrin huomiota, sillä työvoimasta on pulaa ja tilanteen ennustetaan pahenevan. Samaan aikaan tietotyö lisääntyy ja työntekijät ovat yhä tärkeämpi resurssi. Työnantajabrändäyksen tarkoituksena on sekä houkutella että sitouttaa työntekijöitä. Vaikka työurie...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Ahlbom, Aino
Muut tekijät: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/94802