Comeniuksen kasvatusajattelu vuoden 2014 Perusopetuksen opetussuunnitelman perusteissa hermeneuttisen tulkinnan mukaan

Tässä tutkielmassa käsittelemme, miten kasvatusajattelija ja pedagogi Johan Amos Comeniuksen kasvatusfilosofiset näkemykset näyttäytyvät vuoden 2014 perusopetuksen opetussuunnitelman perusteissa. Selvitämme Comeniuksen ajattelun yhtymäkohtia opetussuunnitelman yleisen osan oppimiskäsitykseen sekä ym...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Nykänen, Emilia, Klasila, Sari
Muut tekijät: Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/94729