Comeniuksen kasvatusajattelu vuoden 2014 Perusopetuksen opetussuunnitelman perusteissa hermeneuttisen tulkinnan mukaan

Tässä tutkielmassa käsittelemme, miten kasvatusajattelija ja pedagogi Johan Amos Comeniuksen kasvatusfilosofiset näkemykset näyttäytyvät vuoden 2014 perusopetuksen opetussuunnitelman perusteissa. Selvitämme Comeniuksen ajattelun yhtymäkohtia opetussuunnitelman yleisen osan oppimiskäsitykseen sekä ym...

Full description

Bibliographic Details
Main Authors: Nykänen, Emilia, Klasila, Sari
Other Authors: Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2024
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/94729