Luokanopettajien käsityksiä tunnetaidoistaan luokkahuonetilanteissa

Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää luokanopettajien käsityksiä omista tunnetaidoista luokkahuonetilanteissa. Lisäksi selvitetään, millaisia käsityksiä luokanopettajilla on oppilaiden tunteiden kohtaamisesta omien tunnetaitojensa kautta sekä heidän käsityksiään omien tunnetaitojen kehittämisen ta...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Korkiamäki, Saija, Siermala, Tuomas
Muut tekijät: Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/94725