”Ilman tätä nuori ei todennäköisesti olisi pystynyt koulunkäyntiin.” kouluakäymättömyyteen puuttumisen mallin arviointia

Tutkielman tausta on kouluakäymättömyyden ilmiössä. Koulupoissaolot ovat yleistyneet ja koulunkäyntiin liittyvät haasteet ovat lisääntyneet. Tämä voi vaikuttaa merkittävästi nuoren hyvinvointiin ja tulevaisuuden kehityskulkuihin. Ilmiötä on alettu tarkastelemaan sosioekologisia järjestelmäkehyksiä h...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Mannermaa, Elina
Muut tekijät: Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Department of Teacher Education, Opettajankoulutuslaitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/94332