"Konfliktitilanteet käytännön tunnekasvatuksena" luokanopettajien näkemyksiä konfliktitilanteista osana tunnekasvatusta

Tässä kandidaatintutkielmassa tutkittiin luokanopettajien käsityksiä konfliktitilanteista osana tunnekasvatusta. Tutkimuksen tehtävänä oli selvittää, millaisia mahdollisuuksia ja haasteita luokanopettajat näkevät konfliktitilanteiden käsittelyssä tunnekasvatuksen avulla. Lisäksi tavoitteena oli tark...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Hovila, Venny, Ruotsalainen, Saara
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/94016