Chatbotit sähköisessä kaupankäynnissä kuluttajien suhtautuminen ja vaikuttavat tekijät

Bibliographic Details
Main Author: Haikka, Henri
Other Authors: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Tietojärjestelmätiede, Information Systems Science, 601
Format: Bachelor's thesis
Language:fin
Published: 2024
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/93873
_version_ 1809902657062567936
annif_keywords_txtF_mv verkkokauppa kuluttajat kuluttajakäyttäytyminen asenteet markkinointi
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p9457 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 http://www.yso.fi/onto/yso/p5619 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
author Haikka, Henri
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601
author_facet Haikka, Henri Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601 Haikka, Henri
author_sort Haikka, Henri
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2024-03-12T21:00:58Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Chatbotit s&#xE4;hk&#xF6;isess&#xE4; kaupank&#xE4;ynniss&#xE4; : kuluttajien suhtautuminen ja vaikuttavat tekij&#xE4;t</title><creator>Haikka, Henri</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="yso">kuluttajat</subject><subject type="yso">verkkokauppa</subject><subject type="yso">teko&#xE4;ly</subject><subject type="yso">asenteet</subject><subject type="yso">asiakaspalvelu</subject><subject type="yso">chattibotit</subject><available>2024-03-12T06:53:11Z</available><issued>2024</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatinty&#xF6;</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/93873</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202403122333</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202403122333</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/93873/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202403122333.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202403122333.pdf" type="application/pdf" length="411765" sequence="1"/><recordID>123456789_93873</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_93873
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:49:39Z
main_date 2024-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2024
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/93873\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202403122333.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202403122333.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2024-03-12T21:00:58Z
publishDate 2024
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Haikka, Henri Chatbotit sähköisessä kaupankäynnissä : kuluttajien suhtautuminen ja vaikuttavat tekijät kuluttajat verkkokauppa tekoäly asenteet asiakaspalvelu chattibotit
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_93873&index=0&size=large
title Chatbotit sähköisessä kaupankäynnissä : kuluttajien suhtautuminen ja vaikuttavat tekijät
title_full Chatbotit sähköisessä kaupankäynnissä : kuluttajien suhtautuminen ja vaikuttavat tekijät
title_fullStr Chatbotit sähköisessä kaupankäynnissä : kuluttajien suhtautuminen ja vaikuttavat tekijät Chatbotit sähköisessä kaupankäynnissä : kuluttajien suhtautuminen ja vaikuttavat tekijät
title_full_unstemmed Chatbotit sähköisessä kaupankäynnissä : kuluttajien suhtautuminen ja vaikuttavat tekijät Chatbotit sähköisessä kaupankäynnissä : kuluttajien suhtautuminen ja vaikuttavat tekijät
title_short Chatbotit sähköisessä kaupankäynnissä
title_sort chatbotit sähköisessä kaupankäynnissä kuluttajien suhtautuminen ja vaikuttavat tekijät
title_sub kuluttajien suhtautuminen ja vaikuttavat tekijät
title_txtP Chatbotit sähköisessä kaupankäynnissä : kuluttajien suhtautuminen ja vaikuttavat tekijät
topic kuluttajat verkkokauppa tekoäly asenteet asiakaspalvelu chattibotit
topic_facet asenteet asiakaspalvelu chattibotit kuluttajat tekoäly verkkokauppa
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/93873 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202403122333
work_keys_str_mv AT haikkahenri chatbotitsähköisessäkaupankäynnissäkuluttajiensuhtautuminenjavaikuttavattekijät