Lukusujuvuuden yhteys akateemiseen minäkäsitykseen 2.-5.-luokkalaisilla

Tutkimukseni tarkoituksena oli tarkastella 2.-5.-luokkalaisten akateemisen minäkäsityksen yhteyttä lukusujuvuuteen. Lukemisen taito on merkittävässä osassa yhteiskuntaan sopeutumisessa ja siellä toimimisessa. Tutkimuksessa käytettiin SELDI tutkimushankkeen aineistoa. Akateemista minäkäsitystä tarkas...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Linnamaa, Kaisa
Muut tekijät: Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Department of Education, Kasvatustieteiden laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/93816