Markkinoinnin vaikutusvalta suomalaisissa yrityksissä sitä vahvistavat tekijät ja yhteys yrityksen suorituskykyyn

Markkinoinnin vaikutusvallan mahdollinen heikkeneminen ja markkinoinnin kyky tukea yrityksen suorituskykyä ovat puhuttaneet ammattilaisia niin liiketoiminnan kuin tieteellisen tutkimuksen kentällä. Vaikka aihe on kerännyt paljon huomiota, tutkimustulokset antavat ristiriitaista tietoa markkinoinnin...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kuusisto, Hanna
Muut tekijät: School of Business and Economics, Kauppakorkeakoulu, Business and Economics, Taloustieteet, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/93423