Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
subjects: Remove Filter malli
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
subjects: Remove Filter malli
  • Urheilusankarini - kahden eri...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Urheilusankarini - kahden eri koulun lukiolaisten käsityksiä

Urheilusankarini - kahden eri koulun lukiolaisten käsityksiä

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Oksanen, Ilkka
Other Authors: Liikuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Sport and Health Sciences, Liikuntakasvatuksen laitos, Department of Sport Sciences, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1998
Subjects:
Liikuntapedagogiikka
Physical Education Teacher Education
502
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/9337
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/9337

Similar Items

  • Urheilusankarini - kahden eri koulun lukiolaisten käsityksiä
    by: Oksanen, Ilkka
    Published: (1998)
  • Juniorijalkapalloilijoiden fyysinen aktiivisuus, urheilumotiivit ja kaverisuhteet kahden vuoden aikana
    by: Uronen, Ville
    Published: (2003)
  • Millainen on yläkoululaisten ja lukiolaisten mielestä hyvä liikunnanopettaja?
    by: Lappi, Jenni
    Published: (2022)
  • Tanssin opetussuunnitelma Kuhmon Kontion koulun ala-asteelle
    by: Koski, Ranja, et al.
    Published: (1997)
  • Vertaisryhmien kokema koulun liikuntatuntien motivaatioilmasto ja koulun liikuntatunneilla viihtyminen 6. luokalla
    by: Talvitie, Tuuli
    Published: (2010)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report