"Muutakin kun sitä kriisiä, sotaa ja pelkoa" miten suomalaisissa maakuntalehdissä tavoitellaan nuoria yleisöjä aiheiden valinnalla?

Tässä tutkielmassa tarkastellaan, miten suomalaisissa maakuntalehdissä tavoitellaan nuoria yleisöjä aiheiden valinnalla. Tavoitteena on tutkia, miten maakuntalehdissä käsitetään nuoret yleisöt ja millaisia keinoja aiheiden valinnassa käytetään kohderyhmän tavoittamiseksi. Aihetta lähestytään teoreet...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Aho, Olivia
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/92948