Tukipalveluiden organisointi projektitalossa asiakkuudenhallintajärjestelmän avulla tapaustutkimus

Asiakkuudenhallintajärjestelmien tutkimus keskittyy vahvasti käyttöönottoprojektien onnistumisen tarkasteluun. Loppukäyttäjien kokemukset ja järjestelmän operatiivisten hyötyjen tarkastelu on jäänyt hyvin vähälle huomiolle. Tämä tapaustutkimus tarkastelee asiakkuudenhallintajärjestelmän hyödyntä...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Jatkola, Jasmin
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/91839