Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Miksi lähteä jos voi jäädä?...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Miksi lähteä jos voi jäädä? : kangasniemeläisten nuorten aikuisten kokemuksia elinympäristöstään

Miksi lähteä jos voi jäädä? kangasniemeläisten nuorten aikuisten kokemuksia elinympäristöstään

Bibliographic Details
Main Author: Jalkanen, Maarit
Other Authors: Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2005
Subjects:
209
elinympäristö
maaseutu
kotiseutu
muuttoliike
nuoret aikuiset
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/91306
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/91306

Similar Items

  • Miksi lähteä ja miksi jäädä? : lastensuojelun sosiaalityöntekijöiden vaihtuvuus, syyt työpaikan vaihtamiseen ja työhön sitoutumista edistävät tekijät työssä
    by: Koivu, Veera
    Published: (2019)
  • Meno-paluu Pieksämäelle : tutkielma muuttotappiokuntaan muuttaneiden nuorten aikuisten muuttomotiiveista ja tulevaisuudensuunnitelmista
    by: Raatikainen, Hanna
    Published: (2003)
  • "Jos me ei tunneta menneisyyttä niin ei meillä ole tulevaisuuttakaan" : museon ja kotiseudun merkitys paikalliselle identiteetille
    by: Rinta-Porkkunen, Nina
    Published: (2002)
  • Itsenäistymisen kynnyksellä : millaisena Keski-Suomen seutukunnat näyttäytyvät nuorten ja nuorten aikuisten muuttoliikkeen näkökulmasta?
    by: Ollikainen, Antti
    Published: (2019)
  • "Täällä on kaikki, mitä tarvii" : asuinympäristö ja sen sosiaalisuuden rakentuminen nuorten aikuisten käsityksissä
    by: Salminen, Reetta
    Published: (2005)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report