Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
subjects: Remove Filter piirilevyt
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
subjects: Remove Filter piirilevyt
  • Tekemällä oppii parhaiten
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Tekemällä oppii parhaiten : yrittäjyyskasvatus 4H-toiminnassa 1990-2003

Tekemällä oppii parhaiten yrittäjyyskasvatus 4H-toiminnassa 1990-2003

Bibliographic Details
Main Author: Häkämies, Kaisa
Other Authors: Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2004
Subjects:
209
nuoret
yrittäjyyskasvatus
sisäinen yrittäjyys
4H-kerhot
kolmas sektori
yhteiskunnallinen muutos
kriisit
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/91271
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/91271

Similar Items

  • Yrittäjyyskasvattajan valmiudet yrittäjyyden kehittämisessä : case 4H-yhdistyksen toiminnanjohtaja yritystoiminnan ohjaajana
    by: Korhonen, Heli
    Published: (2013)
  • Yrittäjyyskasvattajan valmiudet yrittäjyyden kehittämisessä : case 4H-yhdistyksen toiminnanjohtaja yritystoiminnan ohjaajana
    by: Korhonen, Heli
    Published: (2013)
  • Kuusi kuukautta kokemuskoulua : 4H-tapahtumatuottajavalmennus
    by: Skippari, Virpi, kirjoittaja
    Published: (2016)
  • Kuusi kuukautta kokemuskoulua : 4H-tapahtumatuottajavalmennus
    by: Skippari, Virpi
    Published: (2016)
  • Yrittäjyyskasvatus ja sen mahdollisuudet lukioissa : case: yrittäjyyslukioverkostohanke Y-love
    by: Niemelä, Annakaisa
    Published: (2013)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report