Elämää, ei koulua varten luokanopettajaopiskelijoiden käsityksiä laajenevista oppimisympäristöistä

Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia luokanopettajaopiskelijoiden käsityksiä laajenevien oppimisympäristöjen mahdollisuuksista ja uhista, sekä opettajan roolin muutoksesta tässä kehityksessä. Tutkimuksen teoriaosassa on perehdytty oppimisympäristön ulottuvuuksiin, laajentuvan oppimisympäristön...

Full description

Bibliographic Details
Main Authors: Poutiainen, Niina, Savolainen, Noora
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2016
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/90598