Kuluttajat rationaalisina toimijoina tiedonluovutus- ja ostotilanteissa eettisyyden ja koetun arvon vaikutukset päätöksenteossa

Uutismediat ovat murroksessa digitalisaation ja tiedonkeräyssääntelyn muuttuessa. Kuukausitilaajat ja ensimmäisen osapuolen tietokannat tulevat todennäköisesti nousemaan elintärkeään rooliin mediayrityksille. Tämän myötä tässä pro gradu -tutkielmassa tutkittavat kuluttajien päätöksentekoprosessit os...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kinnunen, Waltteri
Muut tekijät: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/90574