Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
subjects: Remove Filter Volunteering
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
subjects: Remove Filter Volunteering
  • Luonnollisen kielen tekstin ym...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Luonnollisen kielen tekstin ymmärtäminen

Luonnollisen kielen tekstin ymmärtäminen

Bibliographic Details
Main Author: Paananen, Matti
Other Authors: Tietojenkäsittelyopin laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1988
Subjects:
kieli
lauseen analyysi
tekstin analyysi
206
tietokonelingvistiikka
ymmärtäminen
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/90052
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/90052

Similar Items

  • Peruskoulun kolmasluokkalaisten kuullun ja luetun tekstin ymmärtämisstrategiat ja ymmärtämisvaikeudet
    by: Holopainen, Esko
    Published: (1996)
  • Informativnoe razvitie i svâznost' teksta : osuŝestvlenie razvitiâ informacii v gazetnyh stat'âh "Izvestiâ" i "Segodnâ"
    by: Kilpeläinen, Jaana Mari
    Published: (1998)
  • Informativnoe razvitie i svâznost' teksta : osuŝestvlenie razvitiâ informacii v gazetnyh stat'âh "Izvestiâ" i "Segodnâ"
    by: Kilpeläinen, Jaana Mari
    Published: (1998)
  • Luonnollisen suomen kielen ymmärtäminen koneellisesti
    by: Lehtomäki, Eerik, et al.
    Published: (2020)
  • Oppikirjatekstin arviointimenetelmän kehittäminen. I Kognitiivisen osan konstruointi ja esisovellus eräisiin peruskoulun ala-asteen oppikirjoihin
    by: Laitinen, Antti
    Published: (1987)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report