Sosiaalialan ammattilaisten käyttäjäkokemukset asiakastietojärjestelmien käytettävyydestä ja tuesta tapauskohtaisen tiedon muodostamiselle

Asiakastietojärjestelmät ovat sosiaalialan ammattilaisten keskeinen työväline, ja järjestelmien tulisi kansallisten tavoitteiden mukaisesti olla käytettävyydeltään hyviä sekä tukea tiedon hyödyntämistä. Sosiaalialan työssä on keskeistä hahmottaa asiakkaan tilanne kokonaisvaltaisesti, huomioiden kaik...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Tynkkynen, Elina
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/89620