Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Elä tuu iholle kii"
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Elä tuu iholle kii" : homofobian ilmeneminen koulussa ja liikuntatunneilla

"Elä tuu iholle kii" homofobian ilmeneminen koulussa ja liikuntatunneilla

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Toivala, Eeva
Other Authors: Liikuntatieteiden laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2011
Subjects:
liikuntatunnit
502
skolidrott
skolor (läroanstalter)
koulut
schools (educational institutions)
physical education (school subject)
heteronormativitet
motion
heteronormativity
lektioner
suvaitsevaisuus
tolerance (mental)
lessons
physical training
homofobia
homofobi
oppitunnit
heteronormatiivisuus
koululiikunta
homophobia
tolerans
liikunta
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/89570
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Summary:

Similar Items

  • "Elä tuu iholle kii" : homofobian ilmeneminen koulussa ja liikuntatunneilla
    by: Toivala, Eeva
    Published: (2011)
  • Balancing between identities : a gay athlete's experiences in sport and exercise domains in Finland
    by: Aulin, Valtteri
    Published: (2013)
  • Balancing between identities : a gay athlete's experiences in sport and exercise domains in Finland
    by: Aulin, Valtteri
    Published: (2013)
  • Sateenkaariperheessä kasvaneiden kertomuksia lapsuudestaan
    by: Salow, Tanja, kirjoittaja
    Published: (2017)
  • Under samma tak : en fallstudie utifrån lärares erfarenheter av de samlokaliserade skolorna i Österbotten
    by: Kotkavuori, Ella
    Published: (2016)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report