Opetussuunnitelman pyörteissä ohjausryhmän sekä esi- ja alkuopetuksen niveltyöryhmän kokemuksia paikallistason opetussuunnitelmatyöstä

Tutkimuksemme kohdistui paikalliseen opetussuunnitelmatyöskentelyyn sekä opetussuunnitelmauudistukseen 2016 ohjausryhmän sekä esi- ja alkuopetuksen niveltyöryhmän kokemana. Tutkimuksessa määritellään suomalaista perusopetuksen opetussuunnitelmaa käsitteenä sekä tarkastellaan suomalaista opetussuunni...

Full description

Bibliographic Details
Main Authors: Kasi, Hannamaija, Rintamäki, Leena
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2016
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/89483