_version_ |
1809900667189329920
|
annif_keywords_txtF_mv |
peruskoulu
yrittäjyyskasvatus
markkinointi
yrittäjyys
asenteet
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p2518
http://www.yso.fi/onto/yso/p19497
http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
http://www.yso.fi/onto/yso/p1182
http://www.yso.fi/onto/yso/p5619
|
author |
Salmi, Noora
|
author2 |
Faculty of Education and Psychology
School of Business and Economics
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Kauppakorkeakoulu
Opettajankoulutuslaitos
Taloustieteet
Department of Teacher Education
Business and Economics
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Teacher Education
Marketing
Luokanopettajakoulutus
Markkinointi
103
20423
|
author_facet |
Salmi, Noora
Faculty of Education and Psychology
School of Business and Economics
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Kauppakorkeakoulu
Opettajankoulutuslaitos
Taloustieteet
Department of Teacher Education
Business and Economics
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Teacher Education
Marketing
Luokanopettajakoulutus
Markkinointi
103
20423
Salmi, Noora
|
author_sort |
Salmi, Noora
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Opettajankoulutuslaitos
|
faculty_txtF |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
|
first_indexed |
2023-09-19T20:00:43Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Maisterivaiheen työ
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Peruskoulun yrittäjyyskasvatus sosiaalisen markkinoinnin ilmiönä</title><creator>Salmi, Noora</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Opettajankoulutuslaitos</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Teacher Education</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Teacher Education</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Luokanopettajakoulutus</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiainekoodi">103</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">käyttäytymisen muutos</subject><subject type="yso">sosiaalinen markkinointi</subject><subject type="yso">yrittäjyyskasvatus</subject><subject type="yso">yrittäjyys</subject><subject type="yso">käyttäytyminen</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><available>2023-09-19T05:36:01Z</available><issued>2023</issued><type lang="en">Master’s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/89164</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202309195181</identifier><language type="iso">fi</language><rights>In Copyright</rights><rights type="copyright">© The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202309195181</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/89164/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202309195181.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202309195181.pdf" type="application/pdf" length="1532670" sequence="1"/><recordID>123456789_89164</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_89164
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:49:16Z
|
main_date |
2023-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2023
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/89164\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202309195181.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202309195181.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
103
|
publication_first_indexed |
2023-09-19T20:00:43Z
|
publishDate |
2023
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Salmi, Noora
Peruskoulun yrittäjyyskasvatus sosiaalisen markkinoinnin ilmiönä
käyttäytymisen muutos
sosiaalinen markkinointi
yrittäjyyskasvatus
yrittäjyys
käyttäytyminen
markkinointi
|
subject_txtF |
Luokanopettajakoulutus
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_89164&index=0&size=large
|
title |
Peruskoulun yrittäjyyskasvatus sosiaalisen markkinoinnin ilmiönä
|
title_full |
Peruskoulun yrittäjyyskasvatus sosiaalisen markkinoinnin ilmiönä
|
title_fullStr |
Peruskoulun yrittäjyyskasvatus sosiaalisen markkinoinnin ilmiönä
Peruskoulun yrittäjyyskasvatus sosiaalisen markkinoinnin ilmiönä
|
title_full_unstemmed |
Peruskoulun yrittäjyyskasvatus sosiaalisen markkinoinnin ilmiönä
Peruskoulun yrittäjyyskasvatus sosiaalisen markkinoinnin ilmiönä
|
title_short |
Peruskoulun yrittäjyyskasvatus sosiaalisen markkinoinnin ilmiönä
|
title_sort |
peruskoulun yrittäjyyskasvatus sosiaalisen markkinoinnin ilmiönä
|
title_txtP |
Peruskoulun yrittäjyyskasvatus sosiaalisen markkinoinnin ilmiönä
|
topic |
käyttäytymisen muutos
sosiaalinen markkinointi
yrittäjyyskasvatus
yrittäjyys
käyttäytyminen
markkinointi
|
topic_facet |
käyttäytyminen
käyttäytymisen muutos
markkinointi
sosiaalinen markkinointi
yrittäjyys
yrittäjyyskasvatus
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/89164
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202309195181
|
work_keys_str_mv |
AT salminoora peruskoulunyrittäjyyskasvatussosiaalisenmarkkinoinninilmiönä
|