Peruskoulun yrittäjyyskasvatus sosiaalisen markkinoinnin ilmiönä

Yrittäjyyskasvatus on yksi koulutuksen keskeisimmistä kehittämisalueista yhteiskunnassamme tapahtuneiden murrosten ja muutosten myötä. Erilaisten taloudellisten ja sosiaalisten haasteiden myötä vaatimus yrittäjyyskasvatuksen kehittämistä ja edistämistä kohtaan on merkittävästi lisääntynyt suomalaise...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Salmi, Noora
Other Authors: Faculty of Education and Psychology, Jyväskylä University School of Business and Economics, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Opettajankoulutuslaitos, Taloustieteet, Department of Teacher Education, Business and Economics, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2023
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/89164