Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Ohjaavan kirjoitetun palauttee...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Ohjaavan kirjoitetun palautteen vaikutus opiskelijoiden tapaan täydentää vastauksiaan

Ohjaavan kirjoitetun palautteen vaikutus opiskelijoiden tapaan täydentää vastauksiaan

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Aholainen, Tanja
Muut tekijät: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2000
Aiheet:
palaute
oppiminen
konstruktivistinen oppimiskäsitys
Kasvatustiede
Education
102
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/8909
  • Saatavuustiedot
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Yhteenveto:

Samankaltaisia teoksia

  • Ohjaavan kirjoitetun palautteen vaikutus opiskelijoiden tapaan täydentää vastauksiaan
    Tekijä: Aholainen, Tanja
    Julkaistu: (2000)
  • Oppilasarviointi - oppilaan vaiko opettajan työn tuki
    Tekijä: Bollström, Mervi
    Julkaistu: (2002)
  • Opettajien käsityksiä oppimisympäristön muuttumisesta ja muuttamisen mahdollisuudesta
    Tekijä: Heiniemi, Sari
    Julkaistu: (2000)
  • Asuuko puussa dryadi? : oppimisprosessi reggiolaisessa projektityöskentelyssä
    Tekijä: Pailamo, Lea
    Julkaistu: (1997)
  • Oppilasarviointi - oppilaan vaiko opettajan työn tuki
    Tekijä: Bollström, Mervi, et al.
    Julkaistu: (2002)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus