Perheenjäsenensä kouluiässä menettäneiden oppilaiden kokemuksia koulun merkityksestä ja tuesta

Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, millaisia kokemuksia oppilaalla on koulun merkityksestä ja tuesta menetettyään perheenjäsenen. Lisäksi tutkimuksessa selvitetään, miten sureva oppilas kannattaisi kohdata koulussa. Tutkimus on kvalitatiivinen tutkimus. Lähestymistapa oli fenomenologinen. Tut...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Tervamäki, Elina
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/89064