Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
subjects: Remove Filter Adult
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
subjects: Remove Filter Adult
  • Uuteen toimintatapaan siirtymi...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Uuteen toimintatapaan siirtyminen ja henkilöstön hyvinvointi työyhteisössä

Uuteen toimintatapaan siirtyminen ja henkilöstön hyvinvointi työyhteisössä

Bibliographic Details
Main Author: Bräysy, Piia
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1998
Subjects:
oppiva organisaatio
Kasvatustiede
Education
102
tiimityö
henkinen hyvinvointi
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/8855
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/8855

Similar Items

  • Työyhteisön toimivuus : työntekijöiden henkinen hyvinvointi ja työlle asetettujen tavoitteiden saavuttaminen
    by: Kiiski, Tiina
    Published: (1999)
  • Tiimeistä tiimiorganisaatioon : tiimien sisäiset ja tiimien väliset yhteydet tietoliikennealan yrityksessä
    by: Talkkari, Päivi, et al.
    Published: (1999)
  • Tiimityön hallinta metsätiimeissä
    by: Juuti-Kohonen, Merja, et al.
    Published: (1995)
  • Tiimityö ja tiimin johtaminen päiväkotiorganisaation ytimessä
    by: Arenius, Kaija
    Published: (2011)
  • "Arviointi antaa ajattelemisen aihetta" : lahtelaisten luokanopettajien kokemuksia koulun itsearvioinnista
    by: Rissanen, Elina
    Published: (2002)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report