Fanisuhteiden luominen ja ylläpitäminen sosiaalisessa mediassa jääkiekon Liigan seurojen näkemyksiä

Tässä laadullisessa tutkimuksessa perehdytään jääkiekon Liigan seurojen toteuttamaan fanisuhdemarkkinointiin sosiaalisessa mediassa. Suhdemarkkinoinnilla tarkoitetaan markkinoinnin näkökulmaa, jossa tavoitteena on luoda, ylläpitää ja parannella suhteita organisaation ja sen asiakkaiden sekä muiden s...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Hanhijoki, Reeta
Muut tekijät: Liikuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Sport and Health Sciences, Liikunta- ja terveystieteet, Sport and Health Sciences, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/88385