Oppimisvaikeuksien ja tarkkaamattoman ADHD:n yhteydet sosiaaliseen toimintaan ja vuorovaikutukseen liittyviin ongelmiin kouluikäisillä äitien ja opettajien näkemys

Tutkimuksessa tarkasteltiin sosiaaliseen toimintaan ja vuorovaikutukseen liittyvien ongelmien (myöh. sosiaalisten ongelmien) esiintymistä ASEBA-arviointijärjestelmän TRF- ja CBCL- lomakkeilla lapsilla, joilla on lukemisen oppimisvaikeus (LV), matematiikan oppimisvaikeus (MV) tai opettajan arvioima t...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Janatuinen, Iiris, Hietala, Roosa
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Psykologian laitos, Department of Psychology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87967