APA-viite (7. p.)

Pasanen, M., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2023). Power of employees on social media: Examining the influences between brand-related user-generated content of Teknos brand on social media.

Chicago-viite (17. p.)

Pasanen, Merikke, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Power of Employees on Social Media: Examining the Influences Between Brand-related User-generated Content of Teknos Brand on Social Media. 2023.

MLA-viite (9. p.)

Pasanen, Merikke, et al. Power of Employees on Social Media: Examining the Influences Between Brand-related User-generated Content of Teknos Brand on Social Media. 2023.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.