Ympäristökerronnan käyttö selviytymiskauhupeleissä tapausesimerkki Resident Evil 7: Biohazard

Tämän pro gradu -tutkielman tavoitteena oli selvittää ympäristökerronnan käsitteen olemusta ja sen käyttöä videopeleissä. Aihetta lähestyttiin sekä teoreettisesti että käytännön kautta. Videopelien kerronnallisuuteen ja rakenteeseen perehtyvien teorioiden, pelisuunnitteluoppaiden sekä pelianalyysi-...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Sivula, Elina
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87905