Varhaiskasvatuksen opettajien kokemuksia työhön sitoutumisesta induktiovaiheessa

Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaiset tekijät induktiovaiheessa olevat varhaiskasvatuksen opettajat kokevat merkityksellisinä työhön sitoutumisessaan (work commitment). Tämä tutkimus on toteutettu Jyväskylän Yliopiston Simo (sitoutuminen ja motivaatio) -hankkeen osatutkimuksena. T...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Tuunanen, Viola
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87647