Kollegiaalisen tuen yhteys luokanopettajien kokemaan työn merkityksellisyyteen

Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, missä määrin kollegiaalinen tuki on yhteydessä luokanopettajien kokemaan työn merkityksellisyyteen. Lisäksi tutkimuksessa tarkasteltiin luokanopettajien työkokemuksen yhteyttä kollegiaaliseen tukeen ja työn merkityksellisyyteen. Tutkimuksessa käytetty ain...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Paukkunen, Anu
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87458