“Ikinä ei voi olla täysin valmis” autoetnografinen tutkimus opettajaksi kasvamisen polulta

Tämän tutkimuksen tavoitteena oli kuvata opettajaopiskelijan kasvun polkua oman tarinani kautta. Tutkimuksessa tarkastellaan opettajaksi kasvua yksilöllisen kokemukseni kautta peilaten aiempaan tutkimukseen. Autoetnografinen tutkimus toteutettiin narratiivisia menetelmiä hyödyntäen. Aineisto koostui...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Hoisko, Emilia
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87423