Terveystiedon oppimisen ja osaamisen arvioinnin haasteet terveystiedon perusopetuksen opettajien kokemuksia arvioinnin haasteista ja haasteisiin yhteydessä olevat tekijät

Oppimisen ja osaamisen arvioinnin yhdenvertaisessa toteutumisessa on havaittu olevan puutteita. Lisäksi opettajien on todettu kokevan erilaisia haasteita arvioinnin toteuttamisessa. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisia haasteita perusopetuksen opettajat kokevat terveystiedon arvioinnis...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kahilainen, Mari
Muut tekijät: Liikuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Sport and Health Sciences, Liikunta- ja terveystieteet, Sport and Health Sciences, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87358