Luontosuhteen rakentumisen tukeminen ensimmäisen ja kuudennen luokan ympäristöopin oppimateriaaleissa

Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten alakoulun ympäristöopin oppikirjat tukevat oppilaan luontosuhteen rakentumista. Tarkoituksena oli perehtyä siihen, millaisia tehtäviä, aktiviteetteja, kuvia ja tekstejä oppimateriaaleissa esiintyy, jotka tukevat oppilaan luontosuhteen rakentumista. Lisäks...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Vuorentausta, Tuuli
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87246