Lapsen tuen vaikuttavuuden arviointi varhaiskasvatuksen opettajien näkökulmasta

Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten varhaiskasvatuksessa toteutetaan tuen vaikuttavuuden arviointia. Tarkemmin perehdyimme siihen, millaisia käsityksiä varhaiskasvatuksen opettajilla oli tuen vaikuttavuuden arvioinnin toteuttamisesta ja miten mahdollistettiin lapsen osallistuminen arv...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Nikkanen, Anna, Riihinen, Anne
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87231